Sunday 12 June 2011

xtvt ari ahad..

Salam..

minguu ni xde p mana. dok umah je.. baring2, gaduh2 ngan si gudut.. mencabar tul jaga budak tengah melasak ya hamatttt ni.. mau darah tinggi naik sampai 400.. huhuhu

petangnya cam biasa Big Boss Blue dengann aktiviti dia le basuh kete.. tiap2 minggu le dia membelai bini dia lagi satu tu.. xpe bang.. janji ko x membelai bini lain sudah..

okok. dia cuci kete, kita cuci mata..




baru nak start cuci bini dia.. sebokk je si gudut tuh

dak gudut ni kalau men air kat luar kemain meriah lagi. kalau dalam bilik air menjerit nangis!


mesti lencun punya lah.. tu pasal aku suh pakai pempes je,.


tiang tu ngan big boss sama je halusnya.. bila ko nak membesar bang??


alahai simen.. bukan alahai gudut


 dah sesi mencuci mata..

aku xkoser nak join dorang men basah2 tu.. nengok je dari tepi jadi mandor.. sambil dalam ati berkata, bukak carwash pon syokk ni.. dorang cuci aku kutip duit je.. boleh bang??

ye la.. kapla aku le tuh




motip taruk pic kapla camtu? pasal aku wat kaler rambut sendiri petang td...

ok dah...

p/s: tonight...... ill be ur naughty girl.... uhukkk

2 comments:

Unknown said...

ngahahaha.... noty noty kene shh shhh....

sallyzalyzz said...

shhhhhhhhhhhh... hahah