Saturday 18 June 2011

10 Thing I hate

Assalamualaikum..

ok skarang mau cite 10 benda yang aku benci lak.. sudisudikanlabacaekk..

1. PENIPU. paling benci lah.. x suka.. rasanya mau aku kerat2 kemaluan dia kalau orang tu menipu. boleh jadi masalah besar dalam idop aku kalau orang menipu ni.. ganas x acik?? hahah

2. TANDAS KOTO. aduhhh... xsuka, xselesa.. lagi2 kalau public tandas.. lagi rela aku tahan sampai umah baru melepas.. tp besok kalau dah mendapat batu karang menjawab la aku sendiri..

3. SESAK. xkira la tempat sesak ke, jalan sesak ke. xsuka gak sesakkk napas ku.. tp sesak napas tang tu... ok.. ahahahah

4. ORANG X PAKAI DEODORANT.. aku yang lemas.. apa idung dia tersumbat pe??

5. LIPAS. ishh.. xsuka. geli

6. PEMBELOT. erk.. pencemolot sukaaaaaaaaaaa.

7. LAMBAT. benci okk.. lagi kalau aku dah siap2 bagai. lepas tu dia lambat. ish.. geram. kalau aku lambat xpe. hahaha.. tp xpenah la aku siap lambat. adik aku sampai panggil aku robot pasal nak cepat je. bab apa pun, bagi aku cepat buat, cepat siap n cepat rilexx

8. ORANG YANG SUKA KESEMPURNAAN. paham x? alaaaa.. kalau orang tu suruh kita buat apa2 pun. pastu dia nak sempurna jekk. aku manusia biasa ok.. xsempurna.. ecehh

9. BANGUN PAGI.. bukan x suka.. tapi liat.. hahah. aci tak??

10. MARAH. xsuka marah.. tapi aku tewassssssss. kena suka marah gak..


ok dah

3 comments:

Miss b said...

perempuan sinonim dengan marah

hakhakhak

EiZaRaZiErYa said...

ahaha...suke2...ade jgk lah yg same nye...ehehe...wink3 >_<

sallyzalyzz said...

Miss b -> tu la kan. sinonim sangat..
EizaRazierya -> aduhhh nama dia.. payah acik nak sobut ni ha.. neway, thanks